Aysehatun öncelikle canım hayırlı doğumlar sağlıkla kucağımıza alalım inş🙏🏻Ben 12+3 de gittim herşeyi iyiydi elhamdulillah uyuyordu benim hiç aklıma gelmedi sormak doktor da söylemedi eve gelince aa niye sormadım dedim kendi kendime tahmin yapardı diye şimdi burda da böyle çok değişen cinsiyetler olduğunu duyunca neyse gittiğimde 16-17 haftalık olucak o zaman net olur diyorum bakalım inşallah🙏🏻Benim ikinci bebeğim bu Arada bir oğlum var♥