Özel muayenehane’ye gidiyorum ben, epey iyi cihazları doktorun, ona rağmen 12. Haftada %80 erkek ama söylemeyin yine kimseye ne olur ne olmaz demişti. 14.hafta gittiğimde kız dedi, bugün 16.haftadayız çok mutlu olduğum ve inanamadığım için ısrarla sordum kız dimi kız di mi diye, doktorum en sonunda bu yaşında trans değilse ya da pipisi bamya kadarsa kız evet yeter artık dedi 🙈🙈🙈 stresli ve aşırı heycanlı bi süreç her ne kadar nolursa olsun sağlıklı olsun desek de hepimiz 🙏🏻 15-16 haftaya kadar pek netleşmiyor ama bilginiz olsun yani tam zaman bu zamanlar❤