Busraarslan 13 haftalık olduk doktor 4 aylık ken öğrenebilirsin cinsiyetini dedi ama daha erken öğrenenler var medikalparka gitmiştim en son 23 nisanda sizler ne zaman öğrendiniz benim gibi 3 aylık olup öğrenen varmı artık belli olsada alışverişe başlasam 🙏❤🐥🤗
Gulyllu Biran önce öğrenirsiniz inşallah ben 6 aylık olmaya 3 gün kala öğrendim o kadar uzuuuun bir süreçti ki ama sonunda güzel haberi aldım ☺
Kuruuzum Busraarslan ben 12 haftalikken ogrendim canm medikal parka gidiyorum bi hafta sonra gel teyit edelim dedi 13. Haftada kesinlesti yani
Mis06 Busraarslan 14.haftaya girdik bugun ogrendik cinsiyetimizi💙 ama doktorum 11. Haftada da tahminde bulunmustu dogru cikti
Emineslh Busraarslan 23. Hafta öğrendim 😄🤣 yani bebeğin duruşu çok önemli bizim oğlan detaylıda elleriyle yüzünü bile kapattı yani bebeginle bol bol konuş anlaşma yap benimki ısrarla göstermedi neler neler yaptım yedim ama yok 😄
Esradml haftamda %70 kız denildi, şimdi 18 haftalık kesin kız dedi doktor 😊 Rabbim bu güzel duyguyu isteyen herkese nasip etsin😊🙏🏻♥