Fkizlar maşallah hee biriniz tosuncuk bekliyorsunuz galiba☺☺erkek bebekler biraz daha iri oluyor sanırım..beNim kızım olması gerektiği kadar 31+3 1.774gr. Doktorum çok iyi olduğunu söyledi..oglumuda normal zamanın dan 10 gün önce 4 kg doğurmuştum...son zamanlarda dahada kg. Aldıklarını düşünürsek 3.ün üstünde doğar,yeter işte...bende 6kg aldım henüz...çok şükür agirligim,bel ağrım falan yok fakat mide yanması başladı o beni çok yoruyor😥😥b