Beser93 32+2 olduk 1950 gramiz sizler ne durumdasiniz ?? 🙂 asiri derecede agirlik ve bel agrilari cekiyorum ödemde cabasi : /
Cans Beser93 28. Haftamızda 1350 idi . 30+2 olduk , sabah görmeye gideceğim oğlumu . Çok merak ediyorum ne kadar büyüdüğünü 😍
BurhanRabiaetin Beser93 bizde 32 de 1900grmdık canım 32+4 olduk daha dıkkat edıyorum aetık az gibi geldi kılosu bana
Kbr Beser93 benimde ic bacak agrim var bacak kramplarim var ve egilmek artok cok zor geliyor dogum sekliniz belli mi sizin
Beser93 Kbr magnezyum ve kalsiyum kullaniyorum bacak agrim olmuyo o yuzden normal dogum pozisyonunda bi sikinti yok simdilik 🙂
Zeze03 Beser93 bel ağrısı ara ara oluyor ama devamlı hareket halindeyim yürüyüş yapıyom Allah’a şükür ağru falan kalmadı en son iki hafta önce gittim 2300 dü şimdi ne kadar oldu bilmiyorum su an 32+5 iz
Aysdel 32+4 2kilo20gr bugün kontrol vardı benm bebeğim hala dönmedi sizlerde de dönmeyen son gününü bekleyen varmı acaba 37 haftaya kadar bekleyelim dedi 2. Dogumun ilki normale doğum du bununda normel dogum yapmak istiyorum sezeryan dan korkuyorum....
Beser93 Aysdel bebekler 37. Haftaya kadar donuyormus muhakkak korkmayin 🙂 benimki 25 haftadan beri kafasi hep asagida dogum poziyonunda hic degismedi umarim degismez 😉
Zeysamim 32+5oldum 1900 gram. 1 cm açılmam var. Evde yatıyorum. İnşallah 36ya kadar dayanır en azından.
Beser93 Zeysamim canim acilman oldugunu nasil anladin ? Benim doktorum hic alttan bakmadi bugune kadar bazen bacak aram agriyor hafif sancilarim oluyor ama geciyor yalanci sancilar diyor doktorum
Sampiyonsmumy 30+5de 2 kiloydu .şimdi 32 olduk bakalım nasıl. Uyku yok bel ağrısı kaburgalarım batıyo oturamıyorum ya kalkacam ya uzanacak sizde de öyle oluyo mu
Beser93 Sampiyonsmumy aynen bi pozisyonda 5 dk duramiyorum habire dönüyorum 3-5 yastikla yatiyorum zaten uyumam gece 4 ü buluyo
Dimplesgirll 32+2 de 2100 dü valla baya ağırlaştım zor dönüyorum karnıma ağrı giriyor sonuna kdr dayanırmıyım bilmem 😀
Beser93 Dimplesgirll off bende kendimi koca bir inek gibi hissediyorum yataktan zor kalkiyorum artik 😂😂😂
Aydaozk Beser93 bizde 32+3 üz bugün doktor kontrolümüz var 2 hafta önce 1800 gramdık bakalım bugün ne kadar olmuşuz
Hnfth Beser93 32+3olduk bizde 31+4te 1760gramdık aynı şikayetler bendede var bel sırt ağrısı kabızlık ve ödem hepsi bi arada 🤣😱😅😪🙄🙄🙄🤭💃💙
Aydaozk Hnfth bende diyorum bu kız nerelerde burda da duvara yazma dürtme falan yok ki 😂😂 yerim senin miniğini annesi. Sende çatı kemiklerinde ağrı var mı benimkiler aşırı derecede ağrıyor zor yürüyorum 😞😞
Hnfth Aydaozk buralardayız seninde hiç sosyal hesabin yokki görüşelim 😂😂😂 çatı ağrım Yok sayılır arada biiki dk ağrıyor geri geçiyor Çok şükür 😅💙😍😘💃❤
Aydaozk Hnfth hiç sorma kız tek sosyal etkinliğim burası ah bekarken böylemiydi 😂😂 bacaklarımı kapatamıyorum penguen gibi oldum 🙈🙈 aman maşallah olmasın kız 🤗🤗
Pinarsalih Beser93 33+3olduk dün kontrolümüz vardı 2700 olmuş oglum şekerim falan da Yok biraz iri bebek olacak sanırım🙈
Beser93 senemkaraa devlet hastanesine gitmistin nst ye bagladilar 15 dk 32. Haftadan sonra bakiyorlarmis bisey cikmadi sukur