Ben bir ay boyunca propycil kullandım.. bir ayın sonunda değerlerimde düşme olmadı.. günde 3 kere kullanıyorum şu an aynı ilacı..ve doktorum bana hamile oldugun için bundan başka ilaç veremiyorum demişti ama sanırım hamile olup başka ilaçlar da kullanıp değeri düşenlerin olduğunu gördüm burda.. acaba doktor mu değiştirmeliyiz, bilemedim. Kafam karışık