Elifipek1 Arkadaşlar aranızda troid testlerni yaptran ve yüksek cıkan Doktoru dahiliyeye yönlendren varmı ?
MeliSeliMelih Elifipek1 evet benim yüksek çıkmıştı bundan 4 hafta önce ve levotiron diye bir ilaca başladım şu an düştü normale döndük kullanmaya devam edicem ama her ay kontrolüm olcak.
minnie123 Elifipek1 sağlık ocağında yaptırdığım kan tahlillerinde tiroid değerim yüksek çıktı hemşire hanım beni dahiliyeye yönlendirdi dün.
Elifipek1 minnie123 peki gittin mi canım ilaç mı veriyo doktor ?bende yaptırdım kendi doktorum başka bi troid tahlili daha verdi oda suan yüksekmş yarın dahiliyeye yönlendiricem dedi
minnie123 Elifipek1 benim doktor randevum yarın kadın doğum uzmanına danışıp onun icabına bakmasını istiyorum beni yönlendirmeyi gerekli görürse dahiliyeye tekrar tahlil verip ona göre muayenimi olurum ilaç tedavisi verirse o şekilde anca olur benim iş biraz uzun 😖
MeliSeliMelih Elifipek1 öğrendiğimde 4 hafta 5 günlüktüm şimdi 8 hafta 3 günlük olduk ve bu ilacı her sabah gözünüzü ilk açtığınız anda içmeye başlıcaksınız yani ayarlarsınız onu 🤗 hayır geç kalmadınız merak etmeyin ilaç hemen etkisini gösteriyor. Ben internette okuduktan sonra dünyam başıma yıkıldı zannettim hemen dahiliyeye randevu aldık ama ertesi günü bekleyemedim eşimle acil doktoruna gittik ağlaya ağlaya 😃 internette bu bu yazıo ben çok korkuyorum dedim 🙈 doktor bana interenete burnum akıyo yaz beyin kanaması geçiriyorsun diye cevap verir dedi ve çok gülmüştük beni sakinleştirdi 🙈 biz değerleri 16-17 olanları doğum yaptırdık seninki 4.55 ve bu hemen düşer dedi ve öylede oldu 🤗 yani özetle sakın korkmayın benim gibi inanın ilacınızı kullanınca hiçbir şey olmaz ama ilacınızı kullanmazsanız sıkıntı olurmuş bana doktorum öyle söyledi. İlacınızıda folik asitinizide düzenlice kullanın 3 hafta sonra değeriniz düşcektir. Biraz uzun yazdım çünkü korkularınızı anladığım için ama inanın ilaç çok önemli kullandıktan sonra gerisini Allah’a bırak her şey düzelicektir. 🤗
Elifipek1 MeliSeliMelih cok sağol canm rahatladm suan gercektn evet okudum bende cok korktum ondan hemen yazmak istedm iyi seyler yazmıyo cnkü
DefneUraz Elifipek1 benm de hamileliğimin 4. Ayından sonda yükseldi canım şuan ilaç kullanıyorum normale döndü ama yine de her ay tahlil yaptırıp kontrol ediyoruz. Birşey daha var sağlık ocaklarında kan bekletilip lab. a gönderdikleri için değer daha yüksek çıkıyormuş doktorum öyle söylemişti ki dediği gibi de oluyor önce sağlık ocağında sonra özelde test yaptırıyorum arada uçurumlar var uzun yazdım ama ben de ilk yüksek çıktığında çok paniklemiştim sakinleşmem için yazdım için rahat olsun 🤗
Elifipek1 DefneUraz aa öyl bi durummu varmş canm çok şaşırdm bende devlette yaptrdm ayrı bi tahlil istemşti onda işte daha net cıkmş sonuclar bugün cıktı dün yaptrdm referans değerleri biraz yüksekmş yarn dahiliyeye gdcem
Nurcanyildiz Elifipek1 benim sağlık ocağında yaptırdığım testlerde yüksek çıktı hastanede yaptırdım normal çıktı en sonunda dahiliye gittim oda ultrason çektirdi Troid bölgesine temiz çıktı sonra. Hemen verdikleri ilacı kullanmadım araştırdım biraz üstüne gittim yani buarada troidim 4 çıktı
Elifipek1 Nurcanyildiz hadi ya sanırım değişiyo hastane tahlillerne göre banada sağlk ocağndaki o şeklde dedi çünkü yarn gidicem inşallah iyi sonuclar alırm
Elifipek1 minnie123 aynı bende öyle yarn gdicem doktora oda dahiliyeye yönlendiricekmş senin kaç haftalık canm
Rotinda17 Elifipek1 Canım ben 1.5 ay önce gittim kan vermiştim doktorum tsh değerim sınırın biraz üzerinde olduğunu söyledi ve Dahiliyeyede bir görünmemi istedi gittim değerlerimi gösterdim sebebinin hamileliğe bağlı olduğunu ve korkulcak bişey olmadığını söyledi bide her ay takibe alalım ne olur ne olmaz diye de ekledi Eğer dahiliyede bir sıkıntı görmezse korkulacak bişey yok Mısır karnıbahar brokoli lahana mor lahanayı belli bir süre yememeye çalış bunlar tiroidleri azdırıyo 🙂
1yildirim Benim de yüksek çıkmıştı tahlillerde. Dahiliyeye yönlendirmedi. İlaç yazdı, düzenli olarak kullanıyorum. Her ay tahlil yaptırıp kontrol ediyoruz. Şuan değerler doktorun istediği gibi çok şükür sorun yok. 😊