Kuboskubos hemen belli olmuyor başka doktora da git bugün öğrendim bende boş gebelik olabilir dendi. Başka doktora da gittim takip edileceğim fakat beta 2575 di 1000,00. Sanıyorum beta hcgm düşüyor bir hafta arayla kan alacaklar. Canını sıkma sağlıklı gebelik olsa zaten bu şekilde olmaz kromozonlardan kaynaklı veya vucüd eleme yapıyor ondan ötürü. Üzülme her yazılan denilen doğru değil. Takiplerini yap. Tekrar deneyin. Başta çok üzüldüm bugün ama şuan iyiyim. Kendine sen lazımsın. Başka doktora da danış 🥰