Kuboskubos bnde boş gebelik yaşadım betam artsada kese boştu dokuzuncu haftaya kdr bekledim daha fazla beklersem bana zarar vercegini söyledi doktorum kurtaj oldum ögrendigmde 4 haftalktı sonra her hfta doktora gttm degişen birsey olmadı saten beta yüksekse çoktan kalp atışı olması gerekiyo,😏😒 rabbim kimseyi evlatla imtihan etmesin🙏