nazeninhanim Sedacablog evet çokta abartmadım 1000 lira bütçe ayırdım yenidoğan, 0,3 ,3,6 , 6,9 bir sürü eşyasını aldım, tırnak makası o su bu su su termometresine kadar. Zaten üç dört dükkana giriyorsun herşeyi almışsın 😂
Sedacablog Ozdmrkbraa aynen benimde aralıkta doğumum. Maddi yönden sıkıntı olmayınca o da çıkarız ne eksik varsa alırız geliriz acele etmeyelim kafasında ama birdaha söyleyeyim bakalm
Ozdmrkbraa Sedacablog aynı bizimki de öyle esnaf sürekli dışarı çıkmayalım gidelim bir günde halledelim diyor da biz anne adayları olarak biraz daha her şey çabuk tamam olsun istiyoruz 🥰
Ozdmrkbraa Sedacablog bebeklerimiz sağlıklı olsun rabbim alacak güç kudret versin inşallah hepsi olur kuzum sağlıklı bekleyişlerin olsun 🍀💕
ZEHRASEYMA Sedacablog kesinlikle hepsini birden almayin. maddi olarak yorar sizi. indirimleri takip edin bebegeniz yaz bebegi ise suan sezon sunu indirimleri takip edip alabilirsiniz.
Babyy1S Sedacablog bebeğin ne zman geliceği belli mi ki doktorlar 30 da çantanız hazır olsun diyor ben 16haftamda başladım 20 de bitirdim şuan 30 haftalığım her şey hazır çantamız hazır doğumu bekliyoruz son aya bırakmayın ani doğum olursa bir de kıyafet telaşınız olmasın derim
Sedacablog Babyy1S Aralık ortası dedi doktor tam bir tarih vermedi ama dediğiniz gibi nolur nolmaz 30dan sonrası.
Monnarosaa Sedacablog canım ben detaylı ultrasondan sonra almaya başladım 30. Hafta da filan bitti onları yıkamak ütülemek beşiği dolabı hazır etmek 34. Haftamı buldu 37. Haftadayım hâlâ çanta hazır değil çok halsiz oluyorsun ağırlaşıyorsun ve yapmak hiç hoş gelmiyor🤦🏻♀️😞 o yüzden sakın son aya bırakma
Beyza_yzk Sedacablog Bence eşine her detayıyla anlat ve ikna etmeye çalış son zamanda bile alınacak eksikler falan çıkıyor her türlü hep bir hazırlık içindesin ağırlaşma olayı da kesinlikle oluyor benim de Aralık sonu Ocak başı doğumum yavaş yavaş eksiklerini almaya başladım