Sedacablog ben 15. Haftada başladım cinsiyetimizi öğrenip şimdi 17 deyim. Her ay bişeyler alıp öyle tamamlayacağım toplu alamam, zaten gün geçtikçe her şeye zam geliyor. En basiti geçen gün listemde olan biberonlar 130₺ üzeri tutarken anlık bir indirim ve kupon ile 70₺ ye aldım. Böylelikle tamamlamaya çalışacağım ❤️ erken diyenler çıkacak ama Rabbim uzun ömürler versin, kötüye yormamak lazım kime ne an ne olacağı belli olmaz ki zaten