Kızlar benim ikizlerim oldu ve 6 aydan sonra berbat her tarafım yırtıldı sağlam bir yerim yok valla harita gibi şimdi ikinci kez istyrz olmuyor iyiki olmuş iyiki yırtılmış diyorum gül seven dikenine katlanır misali rabbim hayırlısıyla hepniz kucağınıza sağlıklı bir şekilde almayı nasip etsin 🙏