bebegim_28 DerinAy bende 34+2 oldum çok korkuyorum çatlayacak diye çatlamaktan korktuğum için erkenden doğurmak istiyorum 😒
06minigimym 050521 avakadoyu denemelisin benim göğüslerimi bir gorsen catlamak ne kelime kanıyordu catlaktan avakado yağı kullandim 3 gün içinde gecti
queens Lierac kullanıyorum 11. Haftadan beri karın bel basen her yerime sürüyorum 28+2 hamileyim çatlamadı henüz
BussZ5 Haftamda minik catlak izlerim vardı 31. Haftamdayım karnım gözükmüyor heryeri kocaman kıpkırmızı çatlak nasıl geçiçekler bilemiyorum 🥺🥺
Masalmom BussZ5 üzmek istemem ama gecmeyecekler maalesef sadece renkleri açılacak teninizin rengini alacak
bebegim_28 Balkuzu01 😂😂 valla hiç biyer çatlamasa iyi olur ama onlar sağlıkla gelsinler de en büyük sıkıntımız çatlak olsun napalım 🤲 bacağıma 4 bin masraf yaptım dövme yaptırdım bacaklar olmaz çatlamasın😬😬