zeze2020 bende saadet hanıma gidiyorum ilk başlarda böyle değildi şimdi artk odaya girmemle çıkmam bir oluyomuş gibi geliyo birde son iki muayenemde odaya başka doktor girdi havadan sudan muhabet ettiler ben ultrasondayken bebegimi dogru düzgün göremedm bu durum canımı sıksada 7. Aydan sonra değiştirmek istemiyorum