Gizmss valla medipol esenlerde gittim ben hep, orda hep %50 yaptılar muayenede, tetkiklerde oran değişiyor %1520 falan yapıyorlar. Kadın Doğum 110 TL normali ben 55 odedim kızımı göze götürmüştük 50 tl Di 25 tl verdikti. Muayne lerde %50. Ama hastane subesine göre demekki oran değişiyor esenlerde %50 valla 2 senedir biz hep oraya gidiyoruz. Hatta kızımı 2019 subattq orada doğurdum 1 yasına kadar 12 ay doktor muayenesi bedeva ama bu doğum yapan herkese sanırım,ki hiçte ucreti vermedik aylık kontrolunde.