Nisanurunannesi3850 Lamia65 bebegim icin herkes islak mendil bez stokla diyor ama ben hangisi iyi hangisi kötü bilmedigim icin sizlere danismak istedim😊
Ferzininannesi Ben bezde molfix kullanıyorum doğduğundan beri ıslak memdil unibaby ve yine molfix izotonik sulu
Nisanurunannesi3850 Ferzininannesi banada cevremdekiler molfix bez ve izotonik sulu ıslak mendil öneriyolar insallah pisik fln yapmaz😊
Nisanurunannesi3850 Durukusunannesi bende 1 paket aldim ama bakalim insallah iyi gelir onuda deniycem😊
Emrinee Nisanurunannesi3850 sleepy aldım Daha kullanmak nasıl olmadı herkes tavsiye ediyor bilemiyorum ..Islak mendil de komili aldım zeytinyağlı
Nisanurunannesi3850 Emrinee evet sleepy de cok oneriyolar molfixle ikisinin arasinda kaldm bnde😊insallah iyi gelir bebislerimize
Ferzininannesi Nisanurunannesi3850 ben çok nadir pişikle karşılaştım, memnunum genel anlamda, tabi şöyle de bişey var bebek ilk etapta hangi beze alışırsa onunla rahat ediyor
Sehergul Nisanurunannesi3850 üni bayb yeni doğan ıslak mendili.aldim bez sleppy aldim ama isnalalh memnun kalırım 1 paket aldım durama göre değiştiririm diye
melikeNr Nisanurunannesi3850 bebek bezi olarak Prima premium care yada sleepy ' bin bebek bezini öneriyorum islak mendil olarak ta uni baby önerebilirim alkolsüz olması çünkü çok iyi