Nisanurunannesi3850 Hanımlar bebişinize kullanip memnun kaldiginiz Bez ve ıslak mendil nedir simdiden alip koymak istiyorum bende hangisi iyi bilmedigim icin tavsiyelerinizi bekliyorum🤗
Acr35 Nisanurunannesi3850 bnde ogrenmek ıstıyorum 5aylıgız daha ama arastrmalarıma gore bıcok kısı sleppy markasından memnun bez olarak
Meriwa Nisanurunannesi3850 prima premium care kullanıyoruz canm cok memnunum 3 numaradayız şuan ıslak mendilde unibaby aldım ama dışarda altını bununla siliyorum evde e bebekden baby plus marka pamuklu bezlerden aldım su ve pamukla siliyorım pişik oluşumuna da engel oluyor evde imkanın varsa böyle sil ve inanki daha temiz daha hesaplı
Merinosunannesii Nisanurunannesi3850 canım ona sen karar veremezsin örneğin iyi olsun diye prima alırsın bebeğine pişik yapar bimden şoktan aldıgın iyi gelir ıslak mendile gelince çok kez araştırdım en iyisi en doğalı bebekler için pamuk gibi oluyor bizim kare makyaj temizleme pamugumuz gibi onu al ve ılık suyla sil evdeyken dışarıdayken tabi ılık suyla zor olur prima yeni doğan ıslak mendil öneririm
hhk Nisanurunannesi3850 kesinlikle hem fiyat hemde kalite sleepy kiz kardesim iki kizinada sleepy kullandi ve hiç sorun yaşamadi. şimdi bende hamileyim ve sleepy alicam
sedabudak İnstagramda mühendisinoğlunun önerisiyle pampers aqua pure ıslak mendil ve prima pure bez aldım doğal içerikli bunlar ama sleepy de öneriyor,aldıklarım bitince sleepye geçmeyi dünüyorum
Merveacar97 İlk oglum da sleepy kullandım bundada merhaba bebek setini aldım Bı paket daha bez alıcam bundada memnun kalırsam devam edıcem
Nisanurunannesi3850 Merinosunannesii cok tesekkür ederim yakinlarim simdiden al stokla diyolar ama ben emin olamadim alip almamakla 😊
DamlaNur29 Nisanurunannesi3850 ıslak mendil alın ama bez almayın benim oğlum kilolu doğdu 4110 doğumdan bi gün sonra 3880e düştü ama elimde 15 20yr yakın bez kaldı 130 tane yenidoğan almıştım 2. Numara da cok kullanmıyosun zaten 25 günlük olduk 2 numara da bi paket daha aldım sonra 3 e geçiçem sıkıyor bebeği sonra bez
Seval22 DamlaNur29 yaa bende şimdi sipariş verdim hepsi buradada indirim vardı 210 tane prima premium care 1 numara 170 lira ya aldım çokmu gelcek dersiniz benim oğlumda biraz iri gidiyor kilosu
DamlaNur29 Seval22 valla benim elimde kaldı hemdr kilosu 4600 olmuştu 5 bile değildi saglık ocagında tartıldı sıkmaya başlayınca bıraktım bende kullanmadım hatta benim ultrason da 3650di en son doğuma girdim 4110 doğdu ertesi gün şişi indi 3880 oldu
Girlpowerbabe Nisanurunannesi3850 ben Pampers Aqua pure aldım bugün araştırmalarıma göre en iyisi buymuş ıslak mendil de yine Prima aldım artık doğunca nasıl olduğunu görcez😁
DamlaNur29 Seval22 evet verebilirsiniz bende vericem bi yakınıma 20 tane kadar kaldı elimde 2numarada cok almayın derim zaten kullandıkça alın
Nisanurunannesi3850 Lamia65 bebegim icin herkes islak mendil bez stokla diyor ama ben hangisi iyi hangisi kötü bilmedigim icin sizlere danismak istedim😊