bus91 bende aynı durumdayım gerçekten çalışırken daha bir zor oluyor eşim bile söyleniyor tavuklar bile senden geç yatıyor diye ama normalmiş ilk üç aylarda bu kadar uyku, yorgunluk hali. Ayrıca bu betahcg testinde anormallik görüldüğü zaman iki gün arayla tekrar yapılıyor kese gözüktükten sonra da yapılmıyor diye bilmekteyim