Cgdemmm Ya bende başka biç bişey yok 10 gündür tat ve koku yok sinirim bozuluyor 35 haftalık hamileyim bende doğurmadan geçse diye dua ediyorum 🙈bende insan içine çıkmıyorum bulaşır diye ama eşime bulaşırdı bulaşsaydı bu zamana kadar 🤷🏼♀️
Seymaacikk Esen123 benimde bugün eşim pozitif çıktı. Benim test sonucumu bekliyoruz . Hamile oldugumu söyledim hamilelere farklı tedavi uygulanıyor dediler ama bilemedim herkes ilaç kullanılmıyor diyo? Bende de pozitif çıkarsa napcam hic bilmiyorum hic bir belirti yok şuanda
Bahartrn61 Seymaacikk ilaç falan sakın kullanma canım onların verdiği ilaçlar çok ağır zaten benim eşimde pozitifti o bile kullanmadı beslenmene dikkat et ve vitamin kullan belirtin yoksa bulaşmamıştr