Tugba_16 canım görmemişim bunu, her leke kimyasal gebelik veya düşükle sonuçlanmıyor tabi ki. Benim ilk ikisi öyleydi ama daha hcg 220 falandı o kadar yükselip hemen düşüyordu. Muhtemelen o dediği kanama alanı olabilir benim kesenin üstünde biraz büyüktü