Yani aslında soracak bi sorumda yok ama yazmak istedim😢 5 haftalıktan çok fena kanama geçirdim hastanede yattım, 12 haftalık olduk geçti sandım bu sabah yine kahverengi lekem geldi artık gerçekten anlamıyorum🥺 acaba yine kanamaya dönüşür mü çok korkuyorum dua edin geçsin hemen kızlar😭