Miray61 yanlış hatırlamıyorsam, rapor için gebe kalamıyor olmanız gerekiyor. Düşük bile yapsanız rapor verilmiyor. 23 yaşından büyük 39 yaşından küçük olmalısınız. 2 kere aşılama tedaviniz olması lazım bir de en az 3 yıl evli olmalısınız. Ayrıca eşiniz ya da sizin 900 iş günü sgk da prim olması gerekli. Şartlar bu şekilde