Nazan123 Purpura26 kuzum daha adetimin 11. gunu gebelik testi çıkmaz bence o zaman çatlamadı 😪 4 5 gibi tekrar yapim diyorum
Purpura26 Nazan123 şu resimleri yumurtlama başladıktan sonrakileri kolaj yapıp atsana bir kuzum çünkü 3. Gün silikleşmişti şuan tekrar koyu çıkması çok tuhaf
haziranin25i Nazan123 evet canım yumurtlama ben 4 gün ustuste giriyordum ilişkiye biraz derman kalmıyor ama sonunda müjdeli haberle karşılaşıyorsun rabbim gönlüne göre versin 💕🤲🏼
Purpura26 Nazan123 Sen değerlendirmeye devam et birer gün arayla bundan sonrasında bir de bugun 4 gibi tekrarla bakalım ne çıkcak. Bir ayda 2 kere yumurtlama görülüyor bu normal. Geçen gün ki çatlamaydı kesin.
Purpura26 Nazan123 yok önceki gün zaten çatlamış normal ilişkiye dönebilirsin artık. Bir de bu attığın vardı ya yüzdelerini ölçen o hangi program acaba?
Purpura26 Nazan123 Bakınca 7si yumurtlama 8indr çatlamış. Şuan ki okadar koyu değil 7sindekine bakınca
Nazan123 Purpura26 aynen canim gerçi kuruduktan sonra değerlendirmeyin yazıyordu nette en iyisi dediğin gibi 4 5 gibi tekrar yapayim çok sağol cidden
Nazan123 Purpura26 canim şimdi yapdim 2 saat sıvı almadim sabahkini birsey yiyip içmeden 2.idrarimla yapmisdim
Nazan123 Purpura26 bugun mu çatlamış aceba şimdi napim kuzum salidan beri degerlendirioz 🤔 bugün de devam mı
Nazan123 Purpura26 femometer canim pembe yazılı aaa bisey daha soğan kuru yapiorum bıraksam mi onu da
Nazan123 Purpura26 https://imgyukle.com/i/53XSFG Kuzum bak bugün iyice siliklesdi artık bugun çatlamış olabilir mi değerlendirme yapmalimiyim
Purpura26 Nazan123 Soğan kürü bebek düşürüyor. Eskiden kadınlar istemeyince çocuğu soğan kürü kullanarak düşürürlermiş. Iltihaba çok iyi geliyor adete iyi geliyor ama gebelik planı varken kullanılmamalı bence yani ben kullanmazdım kuzu