Nazan123 döngüden itibaren 10. Günde testi yapmaya başladım genelde iki çizgi de beliriyordu bazen t çizgisi iki gün arayla daha koyulaşıyordu. Sonra da t çizgisi silikleşti. Bunu da içtiğim suyla alakalı olduğunu düşündüm adete doğru t çizgisini tekrardan koyulaşmıştı herhalde testlerde bir sorun var diye internetten araştırırken gebelik gösterdiğini öğrendik erken gebelik testi ile de adetten 5 gün önce haberim oldu