Esmmaa ben kesinlikle ben suanda tamda en hareketli saatlerine geldik esim korktu suan karnima bakamıyor sanki bi delik bulsa yırtıp cıkıcak karnımdan 😄32+6 gunluk olduk bizde hafta snu doktoruma sordum senn bebegin hep cok hareketliydi zaten anormal bir durum degil bu hareketlernn azalması durumunda korkman gerekiyor dedi baş pozisyonunda aldi riskim yok ama yinede bu kadar asırı hareket ettiginde erken dogarsa diye cok korkuyorum