Kızlar selammm🙂 30+6 haftalığım. Son 1 haftadır bebiş uyumuyor diyebilirim, sürekli hareket halinde, gece lavaboya bile kalkmaya korkuyorum artık ben kalkınca hemen kalkıyor 🙂 sonrasında beni yatırmıyor. İçimde dolaşıyor sanki ve kuvvetli vuruyor. Gün içinde sürekli bu şekildeyiz. Bu kadar hareketli bebişi olan var mı? Rahat yatmak için oğlum nolur yeter diye konuştuğum oluyor 🤔 bu kadar hareketli olmasıyla ilgili bilgisi olan?
Teşekkürler şimdiden🤗