Aylinaydemir Ben cinsiyetini çok merak ediyorum acaba ne olucak çok turşu ekşili ve tuzlu şeyler yiyorum canım hiç tatlı çekmiyor… Sizin nasıl
esraizmirli Aylinaydemir bende 10+3 günlük hamileyim sürekli tatlı yemek istiyorum bakalım cinsiyetlerimiz ne olacak☺️
_Nermin_ Aylinaydemir bende sizin gibiydim canım hep ekşi şeyler istedi tatlı aklıma gelince midem bulanıyordu herkes kızın olacak senin dedi internetten baktigim zaman bazı sitelerde erkek gösterdi bazılarında da kız hep kız bekledim ama oğlum olacakmış allah herkese hayırlı olanını nasip etsin inşallah çok heyecanlı zamanlar
Karadeniz61 Aylinaydemir benimde canım sulu şeyler istiyor, portakal suyu, ıslak domatesli kısır, yeşillik salatası, nar bunlar ekşi galiba 😂😂 net birşey istemiyor ki canım🙈
Aylinaydemir 8899ilknur 8899ilknur iştahım da çok arttı inş çok kilo almayız dkka da bir yemek yemek istiyorum
Aylinaydemir esraizmirli esraizmirli Allah kucağımıza almayı nasıp etsin inş 🙏 kız erkek farketmez sağlıklı olsunlarda ama yinede merak ediyoruz çok sabırsızım öğrenmek istiyorum hemn
esraizmirli Aylinaydemir amiin evet bende çok merak ediyorum önemli olan eli ayağı düz olması herkes diyorki kesin oğlun olacak ne göbeğim var ne bişeyim var öyle tahminde bulunuyolar benimde kız doğuyor içime ama tabiki Allahım hayırlısını versin hepimiz için☺️🤲
Aylinaydemir esraizmirli amin tabi sağlık olsun da bana da herkez erkek diyor ama benim de bazen kız olacakmış gibi bazende erkek olacakmış gibi içime doğuyor belkide etkileniyorum kız dediklerinde kız diye veya erkek dediklerinde erkek diye 🤷♂️
Aylinaydemir _Nermin_ Allah kucağına almayı nasip etsin inş 🙏 bekliycez bakalım zaman nasıl geçicek bilmiyorum 🤷♂️ 😊
esraizmirli Aylinaydemir genelde diyorlar ki ekşi yiyince erkek tatlı yiyince kız ama hiç farketmez ilk çocuk benim Rabbim ne verirse hayırlısını versin ☺️ Salih ve saliha evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin inşallah 🤲🤲
Aylinaydemir esraizmirli amin inş öyle diyorlar ama terside olabiliyor belli olmuyor hiç 😊benim de ilk olduğu için hemen alışveriş yapmak istiyorum cinsiyetini öğrenip
esraizmirli Aylinaydemir acele etme bence yaa ben 7 aylık olana kadar düşünmüyorum sonuçta ne olacagı belli olmuyor tabi yinede siz bilirsiniz☺️
Esya21 Karadeniz61 aynı benimde valla hep ekşili şeyler çekiyor iki kızım var onlardada öyleydim hiç tatlı yemezdim mide bulantısı vardı iki kızımdada bunda da var bulantı 🙂
Aylinaydemir esraizmirli ben öyle ufak tefek zıbınlar falan öyle şeyler alayım diyorum çok birşey almam hemen son aylara doğru alırım daha erken
Karadeniz61 Esya21 tatlı bi şekerpare çekti canım onu yedim😊 bulantım yok ama kanamam var ne yazık ki. İlk bebeğim kız veya erkek fark etmez sağlıkla gelsinde 🥰🥰