RukiyeOzdmr fundaasell 2 buçuk sene yaşadım ben bu durumu… her ay gecikirdim adet belirtim olmaz mide bulantım olurdu , çocuğum olsun istiyordum.. galiba psikolojikmen oluyor canım.
fundaasell RukiyeOzdmr testten negatif sonuç alsaydım ve adetim gecikmeseydi bende psikolojik diye düşünürdüm.. ama sanırım düşük yapıyorum
RukiyeOzdmr fundaasell anladım. Bende de öyle oldu ikinci çizgi silik çıktı hemde 2 buçuk sene de 5, 6 defa oldu bu … bazen test bozuk olabiliyor sen kan ver sonuca bak . Kendini düsük yapıyorum diye strese sokma canım
ayferayfer Bence hemen doktora görünmelisin dış gebelik vs olursa tehlikeli oluyor geçmiş olsun inşallah üstüne görmedir 🙏