Gerçekten adet gibi yoğun ve ağrırı ise kimyasal gebelik oluyor . Bende yaşadım bega hcg 200 çıktı bir hafta sonra adet olur gibi kanamam oldu ve kendiliğinden düştü. Kimyasal gebelik yani erken düşük dediğimiz kese oluşmadan önce olan düşük tipi yani hormonlar yükselemiyor birçok sebebi olabilir bunun. Ama eğer öyleyse hiç üzülme her zaman sağlıksız olan gebelikler düşük ile sonuçlanır hayırlısı için dua et ben de iki ay sonra tekrar hamile kaldım . Genelde düşükten sonra hemen hamile kalınıyor,buna İnanmıyordum ama kendimde gördüm 🤲🏻Çok şükür