NurEmree esim ozel harekat , goreve suna buna cagiriyorlar diye ailemin yanina gonderdi . Ailem fransada , kendisi gelemedi ailesi tavir yapti dogum iznini mecbur onlarla kullanmak zorunda kalacak . bende doguma fransaya geldim 😔 bebisimizi dogumdan 15-20 gun sonra gorecek .
Hem onun uzuntusu var , hem esim yanimda yok . Sabirsizlaniyorum evime bir an once gitmek icin , esim yanimda yok diye de surekli agliyorum 😭