NurEmree bende 14 Mayıs gecesi inşallah yatış yapıcam kızıma kavuşucam... Çok heyecanlıyım. 39+1 olduk bizde. Üstelik 14 Mayıs benim Doğum günüm. Kızımla aynı günde doğarsa unutamayacağım bir gün olucak benim için. Şimdiden hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 👶🏼💛