Son hafta hatta sezeryana günler Kala dönen bebekler var, illa ki normal olsunda diretmek doğru değil tabiyki ama neden 40 haftayı beklemiyor doktorunuz. Bence 38de sezeryan olmak yerine 40 tamamlamaui bekleyin sonuçta az bir süreç değil cok şey değişebilir dönmüyecegi ne malûm 🤷🏻♀️
Ki zaten sorun olmadığı taktirde normal süreç 40 kadar aceleye ne gerek😬