Arkadaşlar merhaba 37+4 haftalık hamileyim en son iki hafta önce gittiğimde bebeğim dönmemişti ama hala hareket ettiğinde göğsümün altında kafasını hissediyorum çarşamba günü randevum var ve yine dönmemişse haftaya sezaryen için gün verecek doktorum. Annem ısrarla sancında döner kabul etme diyo kanıma giriyo ama benim umudum yerlerde artık doktora hayır istemiyorum desem sorumluluğu alabilir miyim onu da düşünüyorum. Sonradan bebeği dönen var mı acaba? İki seçenekte de olur veya olmaz yardımcı olursanız içim biraz olsun rahat giderim en azından emin olarak tamam kabul ediyorum veya kendi sancımı bekliyorum demek için giderim muayeneye.