Epifenomen Yeni__anne ablam hediye olarak almış çiçeksepetinden, 10lu takım ben çok beğendim. O almasaydı uniqondan sipariş verecektim 😌 https://imgyukle.com/i/5GYICn
Mom046 SKelebek Bize hediye yaptırıyor arkadaşımız ama modeli biz seçtik cidden cok iyi duruyor yorumunuz için teşekkür ederim ❣️
Asliahmet Yeni__anne ben yaptirdim cnm ama 10 lu istemedim isimli 3 lu seti 85 tl ye yptrdim kargo dahil cok cokta guzel 😍😇
Ahsend49 Mrvteacher atolye Eda olması gerekiyor [url=https://hizliresim.com/Vw8PTk][img]https://i.hizliresim.com/Vw8PTk.jpg[/img][/url] Şöyle yaptırdım ben kızıma 🥰 inşallah sağlıkla gelirde giydiririm meleğime tulumunu 🙈♥️🌸 tavsiye ederim yani Sadece yıkadım Şuanlık ütülemedim Bile çok güzel duruyor bozulma olmadı . Zaten sürekli giydirmiycez birsürü para vermeye de gerek yok bence 65 liraya çok uygun
Mrvteacher Ahsend49 evet zaten ben de sade bişey istiyordum ve baskılı olmaması da iyi çünkü Bi süre sonra rengi solabilir diye fiyatı da uygunmuş düşünülebilir güle güle giydirin minik prensese 🙏🏻😊💚
Nergisim09 Yeni__anne istagram da stilimsensinn dıye bı sıte var ordan yaptırdım işleme yapıyolar ve kampanya da şuan 10 lu hastane çıkışı 150 tl
Yeni__anne Hepinize çok teşekkür ederim kızlar çok yardımcı oldunuz hepsine baktım hoşuma giden fiyatı uygun olan birinden sipariş ettim inşallah kaliteli güzel gelir 😊🙏🏼