Yeni__anne İyi geceler kızlar ben isimli 10 lu hastane çıkışı yaptırmak istiyorum sizlerin de yaptırp memnun kaldığınız sayfalar varsa bana da onerirmisiniz?
umransahin Yeni__anne bana gorumcemler çiçek sepetinden hediye aldilar isimli hastane çıkışını hem yumuşacık malı da cok güzel tavsiye ederim 🥰
Minikbebegimm Yeni__anne instagramda kubisinhobisi ’nden makine nakışlı yaptırdım çok beğendik. Hem Kübra hanım çok ilgili. Sayfasına girip bakmanızı tavsiye ederim.
gkrb Yeni__anne instagramda sedefnakisevi diye bir sayfa var ben orada yaptırdım baskı değil işleme.bence kaliteli ve şık yapıyorlar.tam söyledikleri zamanda da teslim ettiler sayfaya göz atmanızı öneririm.
Sehribann Yeni__anne ben tulum baglamali sapka ve eldiven aldim. Kumasi ve yazisi cok guzeldi. Nakissepetii sayfasindan aldim. Oneririm.
1Kubrakara Yeni__anne instagramda nakissepeti var ve alyrasbaby onlar baya güzel yapıyorlar belli bir kitleleri var bende yaptırdım kargoyu bekliyorum
LeylaOdunkran Bende instagramdan prensesimin_magazası diye bi sayfa var orda yaptırdım ürünleri hem pamuklu hem ilgililer hemde 1 hafta içerisinde teslimatı oldu çok memnun kaldım bakmanı istediğin renkte ve desende işlemleri oluyor tavsiye ederim 😇
Esradlg Yeni__anne https://instagram.com/uniqon.tr?igshid=14sl5qgu6qlto canım ben bu sayfadan yaptırdım iyilikide burdan yaptırdım çok memnun kaldım tavsiye ederim
Ahsend49 Yeni__anne https://instagram.com/atolye.eda?igshid=6p62snu5j7n9 onlu değil ama güzel yani hastane çıkışı melek kanadı falan ben memnun kaldım canım 65 liraya yaptırdım hemde 1 hafta içinde yapılıp gönderdiler bak istersen