Sevgib Minnakanne hala Diyarbakır’da mısınız merak ediyorum çoğu kişi memlekete gidiyor Doğum 🤰🏼 için bende öyle ..
Sevgib Minnakanne genesis e mi gidiyorsun yoksa 😊😊😊 genelde herkes oraya gidiyor oradayken bi kere beşire hanıma gitmiştim.. bi de merkezdeyseniz avantaj biz ilçedeyiz her zaman merkeze hastaneye git gel sıkıntı oluyor
cansuece Sevgib Allah yardım etsin tüm vatanseverlere eşlere askerlere polislere vatan için ailesi için çalışan herkese 😇
Ebru22 Akgumus19 maalesef yok 3 yıl olacak neredeyse buraya geleli yaz birsekilde geçiyorda kış hergün evde hamile olunca da bir halsizlik sürekli uyku iyice daraldım 😞
Akgumus19 Ebru22 hadi ya üzüldüm adınıza dediğiniz gibi gurbet olunca kafa dengi en azından bi kişi olsa hayat daha kolay geliyo Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻🙏🏻
Hmzglm Seda42 cok yakiniz canim dktora nereye gidiyorsunuz ben umran tip merkezine gidiyorum bende umraniue
Minnakanne Sevgib evet, genesise gidiyorum. 😄 Beşireye hic gitmedim canm Fatma Tanılır a gidiyorum tavsiye üzerine. 🤗 merkezdeyim bi sıkıntı olmuyor çok şükür. 😊
Sevgib Minnakanne ilk gideceğim zaman genesis de Pınar yada beşire demişlerdi söyleyenlere uyup gitmiştim .. hastane önemli sıkıntı yoksa sorun da yok .. sağlıkla al kucağına 🤗
Ferayurundemir MerveTaer MerveTaer şanlıurfa 5hafta 5 günlüğüüz 😍 aslen mersin tarsusluyum görev yerimiz urfa suruç
Minnakanne Ferayurundemir benim eşim de mersin anamurlu. Çok uzak birbirlerine tarsusla ama mersin deyince yazaym dedm. 😄😄