Sevgib Hndntrk bizde hani ilçesindeyiz komando.. hayırlı olsun miniğin 🤗 sağlıkla kucağına al inşallah
Ebru22 Denizciyiz bizde zonguldak-ereğlideyiz hiç kimsem yok burada hayatım sürekli evde geçiyor çok sıkıcı ve üzücü 🙁
ygmr Ebru22 kiyamam bende oyleyim canim kimsemiz yok esimin is arkadaslarida evli degil 😂kendim arkadas buluyorum napayim komşulara gidiorm cagiriorm
Ebru22 Akgumus19 maalesef yok 3 yıl olacak neredeyse buraya geleli yaz birsekilde geçiyorda kış hergün evde hamile olunca da bir halsizlik sürekli uyku iyice daraldım 😞