SnFk Sevdiss_17 ay allah razı olsun. Ne desem bilemedim. İnşallah görürüm o haftaları. En azından 5 hafta dayanabilse içerde yeter. Allah’ım hepimizin evladını korusun.
Merve1310 SnFk bazen olabiliyor ama senin yalancı sancı denilen de olabilir onda bildiğim kadarıyla açılma olmuyor
SnFk Merve1310 inşallah olmaz. Sanki her kasılmamda ya da sancımda açılmam olacakmış gibi hissediyorum bu aralar.
Kelebek34 SnFk benimde aynı bende düşünüyorum ne zaman gidicem diye ama bekliyorum çok siddetlenmesini
Merve1310 SnFk yok zaten açılman olsa bi şekilde kanaman olur veya rahminde baskı gibi hissedersin ben de öyle olmuştu yani uyuyamamıştım o gün ertesi gün de açılmam oldugunu öğrendim zaten