Tugba_16 Safiyecicek 11 haftalık benım öğrenmedim. Allah izin verirse nisan sonu gibi. Nasıl nasıl canım
kubmes3 Safiyecicek 11+3 ken kıza benzetti doktor bugün 12+3 oldum ve bu sefer erkeğe benzetti. 15-16 gibi netleşir herhalde 🧐
Bukremce 13+2 ikili test yaparken erkek olma ihtimali yüksek dedi doktor ama beklemek çok heyecanlı bnde erkek hissediyorum 😊