TgceSrbst beyin her türlü acıyı kaydediyormuş mesela sobaya dokunduğunda bir daha dokunulmadan acıyı hatırlatıyor birtek doğum ağrısını unuturmuş ben normal doğum yaptığımda bir daha çocuk istersem ağzıma kürekle vurun demiştim 😂 şimdi doğum sancı sürecimi düşünürken canım yandı ama harika bi kavuşmaydı diyorum belki ben çok zor doğum yapmadım ama korkmayın şunu düşünün doğum olucak biticek elbet biticek ve bebeğinizle yepyeni bi hayat önünüzde 🦋