Suni sancıdan hiç korkmayın derim . Benim suan 3üncü gebeligim ilk dogumumda tecrübesizdim 12 saat kendi sancımı cekmiştim 2inci gebeligimde gayet sakindim suni sancı verildikten sonra sancılarım artmaya başladıkça ıkındım nst de ebe alttan kontrol etmeye geldiginde bebek gelmiş bile dedi çatala cıkıp 2 ıkınmamda geldi bebegim . 🙂