Nuray01 Aozge01 Bende hic agri bile olmamıştı ilkinde ama bunda oldu yada yapan kisiden mi kaynaklanıyor bilemiyorum
threestar Nuray01 aşıyı haftaya olacağım ama geçen ay kan verdikten sonra 3 hafta kolum böyleydi sonra kendiliğinden düzeldi, damara mı denk gelmiş acaba aşı yaparken🤔
Aozge01 Ipek0z 20. Haftadan sonra yapılabiliyor ben 21.+3 düm hemşire gebelik takibi hemde aşı için aradı 🥰
Nuray01 Kubraoomer hayir ben aksine hic acı hissetmedim canm ama bunda biraz acıdı oda hemşireyle alakalı galiba
minikcasper Kubraoomer benim 1. Doz acıdı baya hanfendinin gibi oldu renkten renge geçti. Dün 2. Dozu oldum ama ilk gibi değilim. Dün acıdı biraz bugün bişey yok ne acısı var ne renk değişmesi bende anlamadım 🤷🏻😅😅
Kubraoomer Nuray01 ilk aşı kaçıncı haftada alınıyor sağlık ocağı Bi ilaç bişey veriyo mu canım hamilelik için ben işte 3 ayım bitti gitmedim daha
Nuray01 Kubraoomer Onlara gebeligini bildirmen gerekiyor ona gore onlar seni takipe aliyor canm onlar aşı günlerinde çağırıyorlar. Veriyolar tabi kan ilacı falan
prensesim35 Nuray01 kötü olmuş ya bnde hiç olmadı hatta ağrısı bile çok olmadı hafif sızladı sadece geçti çok şükür geçmiş olsun canın
morusevenanne Nuray01 canım ben de dün oldum ilk dozu. Kaşıdın mı acaba doktor bana asla kaşıma kaşırsa kıyafet üstünden soğuk buz koy demişti
Nuray01 morusevenanne hayir canım benim ilk dozda hic bisey olmadı kızarmadı ağrımadı hatta duş alma dedi ben banyo bile yaptım ama ikinci dozumda boyle oldu vurdugu zaman morarmaya basladi
mavilibisey Hamilelikte vurulan aşı nasıl olur bilmiyorum, henüz o haftalara gelmedim. Ama ben çok beyazım, iğne vurulunca illa ki bi morluk oluyor. Beyaz, hassas tenliyseniz olabilir belki.