Nuray01 https://hizliresim.com/siIKPl https://hizliresim.com/tFWAS8 aşı olup boyle kolu moraran var mı?
minikcasper Nuray01 evet benim ilk dozda oldu sonra geçiyo ama geçene kadar baya zaman geçti. Bugünde 2. Dozu oldum dahalık bişey yok ama ertesi güne başlar morarmaya renklenmeye 😅
Mom092 Nuray01 ayy kotu olmus canim yok benm ne morarma oldu ne sisme yapan acemimiydi acaba 😒 damarimi zedelemis napmis ya doktora bi sor boyle moraran hic duymadim🥴
Nuray01 minikcasper Benim ilk dozda hic bisey yoktu canm olmadi kızarmadı bile bunda böyle olunca aklıma takıldı
Nuray01 Mom092 Canım benimde ilk dozda hic bisey yoktu hatta geldim dus aldım falan bu ikinci bundada dikkat ettim aksine ama boyle oldu😔
minikcasper Nuray01 hmm benim ilkte böyle oldu mor mavi yeşil sarı derken düzeldi. Şimdi 2. Dozu bakalım nasıl olacak onu merak ediyorum. Ama geçer korkma. Kolonya pamuk sür.
Mom092 Nuray01 aha ikinciden korktum 🤦🏻♀️ Dur bakalim kuzum gecer bikac gune ama sor ihmal etme buz koy
Nermin1002 Nuray01 benimde böyle oldu aşı olduktan 3 gün sonra hafif morarmaya başladı ağrısı geçtikçe morluğu çoğaldı şuan geçiyo yavaş yavaş üç hafta oldu aşı olalı😂
Nuray01 Nermin1002 Benimde cok zor geciyor zatwn normalde morluklarim boyle olmamıştı ilk dozumda ikincide boyle olunca açıkçası merak ettim olan var mi diye
Suskunkadin Nuray01 ohaa bu nee Ben ilk dozunu oldum herkez kolunu başına kaldıramazsın demişti ama ne vurunurken nede sonrasında hiç agrım olmadı çok şükür ve normalde acı eşigim çok düşüktür benim ona ragmen acımadı
Nuray01 Suskunkadin Canım benimde ilk dozda hic agrım kızarıklık olmadı hatta dus alma dedigi halde dus bile aldım ama bu ikincisinde boyle oldum maalesef