limonluchescake Sekerpare21 yok. İlk trimester da önermiyoruz sadece. Sonrasında tüketebilirsiniz. İyi pismis sekilde. Sadece ciğ sekilde dokunmayın ete cigere. Mikrop üremesi açısından o da. Tırnaklara yerleşebiliyor. zarını cikartip tüketebilirsiniz.
Rvyda1710 limonluchescake Peki bazen canımız kola istediği zaman ne yapmalıyız bazen haftada 1 canim istiyor içiyorum.korkuyorum da 🙄
limonluchescake Rvyda1710 gazoz öneriyoruz şekerli su diye ama kola cok canın isterse de bekle asidi gitsin haftada 1 maksimum, o sekilde içebilirsin canım
Beyzaeyza Elifco canım bende yiyorum hamileliğim başından beri ara ara yedim halada yiyorum normalde de zaten çiğ köfteyi abartmamak lazım etsiz olanı ye bir sakıncası mideni rahatsız etmiyorsa bence yok