Minikjelibonum Cemrenur kuzu senle konustk bende post açmıştım ama senin doğum haftan yakın olması normal benm daha ufak
Cemrenur Minikjelibonum kız yok o haftalarda bende olmuştu hep detayliya kadar bekledim detaylida sordum suyu iyi mi diye. Doktor da su gibi akıntın var dimi demişti evet demiştim normal 15. Haftadan itibaren 21 22 ye kadar görülmesi demişti özellikle
06uysal Zgeylmaz valla ilk günlerde hafif vurma gibi. Tabi tekme diil ama anlatabilmek için vurma dedim. Ama şuan gayet dönmesini kıpırtısını herşeyini hissediyorum maşallah. Evde elim karnımda geziorum deli gibi 😃😃
Sekerpare16 Bizde bugün cinsiyetimizi öğrendik 16+1 erkek olucakmış☺️ Ben akıntıyı doktora sordum rahatsız edici bi koku yoksa sorun yok dedi her kadında var hamilelikte artması daha doğal dedi
Bgs Zgeylmaz çok şükür hiç bir sorunum sıkıntım yok ne ağrım ne bulantım hiç bir sorunum olmadı hatta karnım çıkmış olmasa hamile olduğumu unutucam 🤣 15 haftalığız gayet iyi gidiyor şimdilik 🙏
didemblr Bgs ayyy bence dilini ısır ben en son böyle dedikten snra bı sürü sıkıntı yaşadım hep arka arkaya geldi 😁
didemblr Bugün 18 haftalık olduk 19 a giriyoruz 🥰 bebeğim kız olucak Mart annelerinden çoğunlukla kız bebek duydum sanki :))
eliff26 Zgeylmaz Biz de 16+1 iz cinsiyet henüz belli değil 12.haftada erkeğe benzetti ama bakalım belki bidahakine kız der nasip
didemblr Bgs geçti derken soğuk aldım sanırım grip olucak gibiyim ama hepimize şifa diliyorum inşallah sıkıntısız sorunsuz geçer hepimizin hamileligii