eliff26 Ben yedim ve sürdüm bastıra bastıra oğlumun iki yanağında da var ve abisiyle iyi geçiniyorlar 😃
Atlassmummy Buketg13 mide bulantısına iyi geldiği için çok yedim ve oğlum gamzeli :) Gamze baskın genle geçiyor babasında olduğu için oğlum gamzeli oldu , ayvayla alakalı olduğunu sanmıyorum☺️☺️
civcivimm_ Buketg13 bebeğinde gamze tarlasi olusacak 😂😂😂 ben tek bir yanakta çukur olan gamzeleri seviyorum
Buketg13 civcivimm_ ben çok seviyorum ne kadar olursa olsun benim cenemde ve dudak kenarında var abimin yanağında kocaman var ama eşimde yok 😅
Tgbab Buketg13 annem bana hamileyken hep ayva yemiş hiç gamzem yok ama maşallah heryerim ayva tüyü olmuş 😅😅