tk95 Zeynep5353 Temmuz ayında rapor çıkardık biz. Raporlu tüp bebek 6900 ilaçlarda 2200 tuttu toplamda 10 bin lira olmadı bile yani
Yarennn5 Nuriiiiii rapor filan cıkartmadım benim ilk tedavimde daha çok tutmuştu yalan demiyorum en son aldıgım ilaçlara verdigim para 1380 tl ben kaç kutu kullandım hala daha devam ediyorum ben bir kutu almıyorum aldıgımda 3 kutu alıyorum jel kac aysır kullanıyorum kutu fiyattı zaten 150 tl 15 gün dayanıyor