SEVGiHASAN Zeynep5353 o yaptırdığın yere göre değişir canım ben Acıbadem’de yaptırdım Maslak şubesinde ilki 15 bin tuttu ama evimiz burda idi yemeğe içmeye para vermedik ikincisi 35 bini buldu ameliyat falan olmam gerekti içine girince ha bire başka şeyler çıkıyor Allah yardımcımız olsun inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻
kalben_duam Zeynep5353 3kez yumurta toplandı bende rezervim çok düşüktü. İlaçlar hariç 15-20 bin arası tuttu
SecilM Yarennn5 7 8 bin nasıl oldu acaba? 3 kere yaptırdım ve en fazla 3500 çıktı cebimizden ilaçlar için.
Asaaaafff İlaçlar transfer yemesi içmesi yol masrafı 15 Bin gibi aşağı yukarı gebelik oluştuktan sonra Bi kısım ilaçlar falan 25 civarı ama bizim sigortamız yok çoğu ilacı özel aldık
SEVGiHASAN Tuttuktan sonra da öyle böyle doktora da gidemiyorsun ilaçların kesilmesi falan var iyi bir doktor arayıncada masraf hiç bitmiyor,tüp bebekte hamile kalınıyor fakat canlı dünyaya getirmek de önemli
SeymaK Yaklaşık 20 bin tutmuştu geçen sene aralıktı bahçecide yaptırmıştık ama şuan zamlıdır bi de ameliyat vs işlemler olursa fiyat artar
SecilM Yarennn5 ben de yeni oldum 🙂 hangi ilaçları verdi doktorunuz da o kadar tuttu. Kimseyi yanlış bilgilendirmeyelim. Çoğu kişi biliyor bu ilaçların raporsuz en fazla 3500 tuttuğunu.
Yarennn5 SecilM kan pıtılasmasın diye igle kullanıyorum devamlı jel kullanıyorum bir iki tane ilaç igle kullandım birde içtigim ilaçlar var ben yumurta toplamadakı ilaçlarıda dedim ama hep beraber 7 8 bin tuttu
Yarennn5 Nuriiiiii rapor filan cıkartmadım benim ilk tedavimde daha çok tutmuştu yalan demiyorum en son aldıgım ilaçlara verdigim para 1380 tl ben kaç kutu kullandım hala daha devam ediyorum ben bir kutu almıyorum aldıgımda 3 kutu alıyorum jel kac aysır kullanıyorum kutu fiyattı zaten 150 tl 15 gün dayanıyor
SecilM Nuriiiiii ben de 3 kez yaptırdım hepsi raporluydu. En fazla dediğin gibi 1500 tuttu. Ama biz önce parayla aldık 3200 tuttu en fazla. Eczacı doktorun tanıdığıydı. Rapor çıkınca 1700 civarı iade yapıldı hep