sda_cpn canim benimde kasiklarima adet olcak gbi kramplar giriyordu ki hala devam ediyor ve gogus uclarim cok hassaslasmisti ben ondan suphelendim hatta adrtimden 4 gun once yaptim cok silik cikti 2 gun sonra tekrar yaptim belliydi cizgi kan verdim netlesti ama inanmayip adetim gecince ertesi gunde yaptim koyu ikinci cizgi cikti hemen 😊 supheleniyorsan yap bence cikar diye umut ediyorum 6 ay boyunca her ay test yapip inanmayip kanda veren ve negatifi goren biri olarak psikolojini anlayabiliyorum kotu yorum yapanlara aldirma suphen varsa yap kaybedecek birseyin yok allah evladinda hayirlisini versin hep bu sekilde dua et hayirlisini iste bir gun olacaktir insallah 💕💕