Kbrrrcnnn cgelmas 7 haftadadayiz 3 gün önce 1 gün kanamam oldu sadece 1 gün geldi iğne yaptılar kesildi progestan hap kullanıyorum dün kontorle gittim dışa atan bir kanama yok fakat kanama alani görünüyor ne zaman geçecek bende çok tedirginim ve korkuyorum ☹️
Karadeniz61 cgelmas iki doktora gittim biri yat biri iş yapma dedi. Düşük tehliken var demedi ikiside 🤔 ama kanamam oldu geçen baya doktorum hemen çağırdı bebeğe bakmak için
cgelmas Karadeniz61 çok dikkatli olun lütfen ben de ilk düşüşümü yapmıştım. Ama şu an 18,5 haftalığız☺️